tiistai 26. helmikuuta 2013

Mustat miehet

Minä vaan tykkään. Monet kaverini eivät. Mustissa miehissä, afrikkalaisissa, on mielestäni jotakin kiehtovaa alkukantaisuutta, maskuliinisuutta, voimaa, terveyttä ja he huolehtivat lähimmistään. He ovat usein myös iloisempia ja rennompia kuin esimerkiksi suomalaiset. Lisäksi vastakkainasettelu vahva musta mies ja vaalea nainen on jotenkin kiehtova minun mielestäni. He ihailevat naista, vaaleutta - ja mikäs sen mukavampaa kuin tunta itsenä viehättäväksi jonkun silmissä. Ja myönnettäköön, että heidän keskivertoa isommat penikset eivät myöskään ole miinus :p

Kaverini sanovat, että eivät pidä näiden miesten lähestymistavasta, joka on usein ainakin baareissa melko suora. Minä taas tykkään, koska olen naisena sellainen, joka toivoo miehen tekevän aloitteen. On hienoa, jos nainen rohkenee tehdä miehen puoleen aloitteen, miehet yleensä pitävät siitä. Minä kuitenkin pidän siitä, että mies lähestyy minua enkä minä häntä. Tummat miehet tekevät sitä, ja se sopii minulle. Kuitenkin lähestymistapojakin on monta - ja sellainen sopiva, hienovarainen lähestyminen yleensä sopii. Eivät kaikki tummatkaan minua sytytyä, vaikka keskiverrosti enemmän sytyttävätkin kuin suomimiehet. Eivätkä ne oo aina lähestyessään kaatokännissä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti