tiistai 18. joulukuuta 2012


Pakomatka

Olen pannut merkille, että ahdistavissa tai muuten kipeissä tunnetiloissa minun tekee mieli lähteä matkalle.

Minun tekisi mieli hypätä rekkamiehen matkaan tai lähteä etelään. Pääasia, että pääsee pois kaupungista. Haluan matkata jonnekin, jossa minulta ei vaadita mitään. Ympärillä on luontoa ja eläimiä. Yleensäkin autolla ajaminen, tai sen kyydissä oleminen, on minulle henkinen turvapaikka. Olen pellin ja lasin sisällä suojassa kaikelta pahalta. Voin säätää auton lämpötilan turvallisen lämpimäksi. Lämmön funktio on turva. Peitto. Takka. Patteri. Villapaita. Kaulahuivi. Lämpimät kengät.

Matkalle lähteminen käy mielessä, kun ahdistava tunnetila on lievempi. Kipeimpien tunteiden ollessa päällä, haluaisin kuitenkin jotain ihan muuta.

Haluan, että minut ”otetaan” rajusti. Tosi ahdistavissa tilanteissa ajatukseni lähtevät siis seksiin. Mielikuvissani joku vanhempi mies ottaa minut, hyväksyy ja palvoo minua. Kielletty ja tuhma salaisuus lievittää kipua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti