lauantai 22. joulukuuta 2012

Hei ihanaa!

Ensimmäinen seuraaja! =) Tervetuloa!


Hellyydenkipeä

Eräs poikaystävä kysyi minulta kerran, olinko koskaan miettinyt miksi olin niin hellyyden- ja huomionkipeä. Rupesin miettimään, miksi todella olin emotionaalisesti hyvinkin nälkäinen: Kaipasin kotona ollessa vähintään parin tunnin välein suukkoja, silittelyjä, rutistuksia.  Arjessa melkein elin miesten katseista ja hyväksynnästä.

Halusin huomiota ja läheisyyttä, sillä niitä saadessani tunsin itseni halutuksi ja hyväksi, mistä sain energiaa käsittämättömän paljon. Silloin moni mahdoton asia olikin mahdollinen ja uskalsin tehdä mitä vain. Joku tuntee itsensä hyväksi urheilusuorituksen jälkeen, joku hyvin menneen tentin jälkeen.

Olen arkajalka ja toisinaan aika epävarma, ihailevat katseet tekevät olon myös varmemmaksi. Paitsi että olen nyt myöntänyt olevani hieman jänishousu, olen myös haaveilija. Sattumukset, jotka päivän mittaan ajatuksissani tapahtuvat, antavat energiaa myös energiaa. Miltä tuntuisikaan nousta toisen päälle luentosalissa ja alkaa suukottelemaan ja hivelemään?

Ahmin hellyyttä ja huomiota, koska haluan tuntea oloni hyväksi, kauniiksi, halutuksi - ennen kaikkea varmemmaksi.

En ole löytänyt vielä täysin sitä, mitä olen ja haluan olla. Positiiviset huomionosoitukset tekevät olon varmemmaksi ja antavat rohkeutta toimia itsestä hyvällä tuntuvalla tavalla.

Onko joku samanlainen? Miksi te haluatte huomiota tai hellyyttä? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti