lauantai 26. tammikuuta 2013

Eilen tuli paha mieli

Olin minulle tärkeän miespuolisen henkilön tietokoneella ja näin, että hän latasi jotain netistä. Enhän minä malttanut olla katsomasta, mitä hän sieltä netistä itselleen hamstraa. Avasin, mitä latautumassa oli, ja huomasin kansion, jossa oli otsikkona "valokuvia".

Valokuvista löysin kauniita, minua kauniimpia, nuoria naisia valokuvastudiolla nude-kuvissa. Olisin halunnut olla yksi heistä. Yksi niistä siroista, kiinteärintaisista, kiiltävähiuksisista naisista, joilla oli täydellinen hymy. He katsoivat pääkallellaan viattomine silmineen kohti kameraa paljastaen täydellisen valkoisen hammasrivistönsä. Sain tottakai haukut heti, kun mies huomasi mihin olin "nettiselailuiltani" eksynyt.

No, tulipahan taas hieman lisämotivaatiota dieettiin. Ehkä? Olen kyllä tällainen elämäntapalaihduttaja - aina mukamas dieetillä, mutta en sitten kuitenkaan.

Löydökseni jälkeen aloin miettimään, että oikeastaan pidän ulkonäöllisesti aika monenlaisista naisista. Tiedän myös varsin hyvin, minkälaisista naisista en pidä. Tykkään siroista poikatytöistä, mutta toisaalta myös normaalivaraloisista ja pyöreistä. Silmälasit on lähes poikkeuksitta off ja samoin "oh my good, mun ripsi irtos" -tytöt. En pidä korkokenkätytöistä, mutta en toisaalta peikoistakaan. L-koodin Shane on yksi, joka sytyttää ulkonäkönsä puolesta, mutta toisaalta myös Ally McBeal tai Martina Aitolehti - vähän eri tyyppisiä naisia kaikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti